Spöket är den ena scoutgruppen för dig som går i 2:an och 3:an. Den andra gruppen heter Spindeln.

Vi håller oftast till på Långholmen och ses då vid Brofiket, nära fotbollsplanen. Ibland är vi i scoutlokalen på Högalidsgatan 33 och i så fall framgår det i kalendern här nedanför.

Spökets kalender

Kalendern som visar när mötena är och var man träffas finns här.

Vill du anmäla ditt barn till Spöket eller Spindeln?

Gör en anmälan så snart som möjligt på den här sidan: Bli scout.

Lägg gärna in uppgifter om eventuella allergier och liknande samt annan värdefull information.

Informationen kommer bara att kunna ses av ledarna på avdelningen samt funktionärer som medlemsregistrerare, köansvarig och bidragsansvarig.

Om du har information om ditt barn som du ej är bekväm med att lämna här – prata med ditt barns ledare!

Få inloggning till Scoutnet (medlemsregistret)

Gå till scoutnet.se. Logga in med den e-postadress som du använde när du gjorde anmälan och klicka i att ni glömt lösenordet – då får du ett e-postmedelande i retur.
Man kan även ange sitt medlemsnummer.

Om ni vill ha information till mer än en e-postadress

Logga in. Under fliken min profil finns en gul ruta “Alternativ”.

Klicka på den och fyll i era namn och adresser.

Värt att upprepas: Vi blir jätteglada om ni fyller i eventuella allergier och specialkost i rutan med noteringar.

Spökets Rop

Spöket ut i natten kryper
Upp och ner coola typer
Svänger runt i sus och bus
Jobbar hårt och äter grus
Spöket! Spöket! Spöket!

Övrigt

Om era barn inte kan komma till ett scoutmöte så hör gärna av er via mail, sms eller telefon.

Spöket

Maria Fagerquist