Var med och bestäm i Södermalms scoutkår

8 februari, 2023 av petrasintorn

Välkommen till Södermalms scoutkårs årsmöte söndagen den 19 februari 2023 mellan klockan 14.00 och ca 17.00 i Sensus lokaler på Medborgarplatsen 4.

Dagen är i första hand utformad för lite äldre scouter, dvs 12 år eller äldre. Även yngre scouter är givetvis välkomna men behöver kanske hjälp av en förälder eller ledare för att förstå allting som händer.

Vid årsmötet väljer vi en styrelse för kåren, och det är ett tillfälle att titta bakåt på vad vi gjort och framåt på vad vi vill göra. Dagordning finns bifogad. Motioner från medlemmar till årsmötet lämnas senast 5 februari till styrelsen via sodermalmsstyrelse@googlegroups.com.

Fika kommer att ordnas för alla som är på plats. För att kunna göra det behöver vi veta om du kommer på mötet. anmäl dig på: https://forms.gle/6husfqAzFeccCJSe9

senast onsdagen den 15 februari (men alla medlemmar är välkomna, även om ni råkar missa att anmäla er).

Kallelse och dagordning – årsmöte 19 feb 2023